| Id.: #324394 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2011-08-09 22:20:05 | |
| Köszi, :)) |
|
| Id.: #316303 | Felhasználó: flavinkalman | Dátum: 2011-07-15 13:39:43 | |
Olvasom, hogy valaki nem szimpatikus embernek nevezte a modellt, és valaki máskor pozitívabb alanyt ajánlana. Id.: #68043 (törölt010)és Mr.egy-két azonban reálisan szólt hozzá. Sok hozzászólással találkoztam köztük a rajzod minőségét, stílusát minősítőkkel is. Szerintem senkinek semmi köze ahhoz, hogy egy alkotó művész, vagy amatőr, milyen témát választ. El lehet dönteni, hogy megnézem- elmélyedek-e benne, vagy sem. Egy kép, csak kép, és nem a történelem. Nem a történelem, aminek hamisítása már évszázadok óta történelmi tény. Lukács László, Nibiru című könyvéből idézek egy kis részletet a 78-adik oldalról: "Babilon a Kr.e. 9-7. században az asszír Birodalom részévé vált. A központját Assurból Ninivébe helyező birodalom volt az, amelyik a termékeny félhold népeit rettegésben tartó, Izrael tíz törzsét deportálta..." Hozzá kell tennem, e könyv nem faji, nem vallási indíttatású! Ez a könyv szinte a prehisztorikus korból ránk maradt mondákat dolgozza fel a szinte agyonhallgatott, vagy dezinformációk sorozatával tűzdelt történelemből. A kép, és modellje tehát olyan, amilyen. Az alkotó joga, hogy elkészítsen-e valamit, vagy sem. Megnézni, fanyalogni, dicsérni senkinek sem kötelező sem ezt, sem a tájképeket, sem mást. Mellesleg láttam már azt a fotóból készített propagandaképet, amelyet vélhetően Gábor is megtalált, és ehhez képest jónak mondható a portré. Érdekes azonban, hogy a vizuálisan fejlettnek mondott kritikusoknak nem tűnt fel, hogy mennyi közös ceruzavonás van Karinthy és e kép között. |
|
| Id.: #272104 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2011-04-07 00:19:54 | |
| Érdekes reagálások voltak anno...Ez most már elmarad Ida. ( Bocs Gábor, hogy ide írtam) |
|
| Id.: #262703 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2011-03-18 00:50:26 | |
| köszönöm |
|
| Id.: #244858 | Felhasználó: Gerlei Mária | Dátum: 2011-02-06 12:52:35 | |
| Egyszerűségében , jó. Pontos. |
|
| Id.: #232535 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2011-01-06 13:24:58 | |
| köszönöm |
|
| Id.: #230614 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2011-01-01 15:49:15 | |
| Így is tökéletes....... |
|
| Id.: #217262 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2010-11-25 09:03:38 | |
| Azért ez sem rossz.... |
|
| Id.: #125321 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2010-03-09 23:29:58 | |
| Én sem tudom,de töltöttem fel egyet,az úgy tűnik,hogy megmaradt. Még próbálkozok majd. |
|
| Id.: #125320 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2010-03-09 23:26:30 | |
| Gábor, szerintem kérdezd meg mi a gond. Lehet, hogy nagy a kép terjedelme és ezért nem töltődik fel, bár ahogy mondtad fent volt de törölték, nos nem tudom mi lehet. |
|
| Id.: #125268 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2010-03-09 20:41:08 | |
| Már nem emlékszem,hogy mit álmodtam.Vélt vagy valós idiótaság,azt mindenki döntse el szabad akaratából,mint hogy azt is, hogy mit rajzoljon az,aki szeret rajzolni és ezt meg is mutatja,legyen az egy profi vagy egy amatőr kép. Lehet,hogy nem találkoztál vele,de Hitler több portálon is fent van, mint hogy tankönyvekben is szerepel...akkor onnan is vegyék le? Nyílvános provokáció? Hagyjuk már ezt a marhaságot! A véleményeket persze elolvasom, és szelektálok, hogy mit látok érdemesnek arra, hogy esetleg meg is fogadjam. Ez pont nem olyan volt. Ha döngicsélő méhecskét akarok akkor azt,ha diktátort azt, ha egy beteg sado mazo jelenetet , akkor pedig nagy valószínűséggel azt fogok rajzolni.Mint már oly sokszor leírtam, a célom nem polgárpukkasztás volt,hanem egyszerüen csak rajzolgatás. Sajnálom,hogy ez indulatokat keltett egyes emberekben, szívük joga. Szép napot! |
|
| Id.: #125259 | Felhasználó: vaszabi7 | Dátum: 2010-03-09 20:03:01 | |
| Kíváncsi vagyok mit álmodhattál,mielőtt ezt rajzolgattad.Holokausztut tagadni idiótaság,amikor a túlélők még köztünk vannak.Hitlert feltenni internetes oldalra nyílt provokáció.P.Horváth Zsuzsi nagyot nőtt a szemeimben. |
|
| Id.: #125212 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2010-03-09 15:19:30 | |
| Én megpróbáltam feltölteni,de nem sikerült. Először megjelent,aztán leszedték az oldalról. Pedig semmi provokatív nem volt, két portré. Nem tudom,hogy mi lehet a baj, többször is megpróbáltam,de semmi. |
|
| Id.: #125210 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2010-03-09 15:14:21 | |
|
|
| Id.: #123296 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2010-03-02 23:02:25 | |
| Gábor hol marad az ígért kép? |
|
| Id.: #110374 | Felhasználó: endruz | Dátum: 2010-01-21 22:08:20 | |
| A haja Zwack Péterére emlékeztet. A nézettségből ítélve még él a szelleme. Erősen gondolkozom egy Sztálinon... |
|
| Id.: #98900 | Felhasználó: Kövi Péter | Dátum: 2009-12-12 16:38:23 | |
| Nem értem mi baja van egyeseknek! Egy rajz, és nagyon jó! Gratulálok! |
|
| Id.: #97919 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2009-12-07 23:44:52 | |
| Igéret szép szó...............nosza! |
|
| Id.: #97895 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-12-07 21:44:30 | |
| El se hiszem, még mindig él ez a kép:) Nem volt időm rajzolgatni,majd bepótolom,igérem,ettől egy sokkal jobban kidolgozott kreálmánnyal fogok előrukkolni, ami nem lesz "hatásvadász", mert a szélkakasok megbotránkoznak és a nevem átkokba foglalják :) |
|
| Id.: #95533 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2009-11-28 23:29:11 | |
| Volt itt hatás, vadászat nélkül is! Ahhoz képest meg pláne, hogy "kidolgozottság szintjén" stb. |
|
| Id.: #93207 | Felhasználó: talema | Dátum: 2009-11-19 11:46:24 | |
Hatásvadász ötlet és csak arra apellál, hogy a téma milyen, a kép maga -kidolgozottság szintjén- gyakorlatilag semmi. A többi érdekes, de ez némileg -mondhatni, s mondom: hatásvadász volta miatt- levon az összértékből. Magánvéleményvolt, ugye. :)
|
|
| Id.: #81532 | Felhasználó: Koczeka | Dátum: 2009-10-05 13:16:42 | |
| Ja, és kedvenc! Valamiért a többiek nem tették be kedvencnek, most látom... |
|
| Id.: #80297 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-09-30 12:21:01 | |
| Köszönöm és a pontot is!Most nem sok időm van rajzolgatni,mert falra festegetek, de amint befejezem, azt hiszem több odafigyeléssel megrajzolom. |
|
| Id.: #80100 | Felhasználó: Koczeka | Dátum: 2009-09-29 15:12:05 | |
Szerintem akármennyire vázlat is ez, felismerhető elsőre! Ezt nem mindegyik befejezett képről lehet elmondani. A megítélést ennyire egyszerűen is el lehet képzelni. Máshol egy Tom Cruise-nak mondott dzsigolót ezerrel dícsérnek, holott köze sincs hozzá a képnek. Nálam ez egy pont! Ha jobban kidolgozod később, azért megnézném. |
|
| Id.: #76529 | Felhasználó: lexel | Dátum: 2009-09-13 15:04:27 | |
| Ne is foglalkozz velük, rajzolj amit csak akarsz, ha ezt hát ezt........álszent dolog itt kígyót békát kiabálni e kép miatt.Inkább az ovodás festegetős ari képek művelőit kellene kicsit felébreszteni mert sajnos van bőven az oldalon és az a jelen.......de ez a múlt..... |
|
| Id.: #75525 | Felhasználó: harold | Dátum: 2009-09-09 19:05:21 | |
| Ma délután voltam egy könyves boltban,látam ott egy olyan könyvet is hogy az volt a cime,Adolf Hitler a fürrer elég nagy könyv volt tele képekkel.A tévében is ismeretterjesztő csatornákon nincs olyan hét hogy ne adnának valamilyen dokumentum filmet amiben Hitler ne szerepelne akármit is csinált ez az ember már csak történelem |
|
| Id.: #75444 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2009-09-09 13:26:27 | |
| Kiváncsivá teszel. |
|
| Id.: #75084 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-09-08 01:09:04 | |
| Köszönöm Levi. Mint pár hozzászólással ez előtt leírtam,ez egy elalvás előtti 10 perces unaloműző rajz. A hibákat én is látom, de ez van:) Van a képeim közt még összecsapott, ez az egy már nem oszt, nem szoroz:) De akkor megpróbálom ugyanezt a témát egy kicsit több odafigyeléssel megcsinálni. |
|
| Id.: #75041 | Felhasználó: endruz | Dátum: 2009-09-07 21:27:38 | |
| Akárki is csinálja meg Hitler képmását, mindig rengeteg hozzászólás lesz :D |
|
| Id.: #75038 | Felhasználó: Chilli Palmer | Dátum: 2009-09-07 21:14:39 | |
Általános suliban, az összes füzetemet telerajzoltam Leninekkel. Tetszett a sapkája, meg a szakálla. No és persze mindenütt az ő képe lógott. Jó volt gyakorolni a portért, hiszen nagyon karakteres.
Na de beszélek inkább erről a rajzról.
A többi munkádhoz képest ez mind témájában, mind technikájában más. Párvonalas vázlat rajz, apró, de szembeötlő hibákkal. De a vázlat épp arra jó, hogy a későbbi munkában már ezek a hibák ne forduljanak elő. A téma személy szerint nem jön be, de ez az én bajom. A. Hitler arcvonásaira emlékeztető, nem Hitlert ábrázoló rajzot látok. Például Salvador Dalít, vagy Munkácsyt, de John Lennont is igen könnyű megrajzolni, hiszen 2 esetleg 3 igen jellegzetes vonás jelzésével elérhető az, hogy mindenki az adott személyre asszociáljon még akkor is, ha a többi részlet nem stimmel. Tehát a személyes ellenérzéseim miatt is, és az általam feltételezett könnyelmű hozzáállás miatt alapvetően nem tetszik a kép, mert nem jó rajz, és ok nélkül lett használva egy történelmi személy arca. Ha ellenben egy kifogástalan rajzot tártál volna elém, akkor az ellenérzéseimet a háttérbe szoríthatná a látvány, a rajznak, mint művészi eszköznek a szépsége. Ez a vázlat azonban erre alkalmatlan.
Természetesen van még mit megtanulnod, amihez sok sikert kívánok!
Üdv.: Levi |
|
| Id.: #73348 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-09-01 20:02:38 | |
| Köszönöm a pontot, az elismerést és örülök,hogy tehetségesnek tartasz. Tény,hogy nem volt(ak) szent(ek) de mint azt már említettem, nem az volt a célom, hogy bárkit is megbotránkoztassak,de ez már lerágott csont ugyebár. Az értékelőket pedig várom :D |
|
| Id.: #73337 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2009-09-01 19:36:07 | |
Gábor! Pontot már adtam elismerve a tehetségedet és azt amilyen hisztit váltott ki feleslegesen az oldalon, kedvenc nem lehet ahogy Sztalin, Mao, Pol-Pot sem .Gané emberek voltak egytől-egyig. de mivel ilyen szépen összejöttünk hátha lesz még értékelőd. |
|
| Id.: #71466 | Felhasználó: FiM | Dátum: 2009-08-26 19:11:01 | |
| Gábor, hát igen... |
|
| Id.: #71457 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-26 17:57:20 | |
| De még milyen tartalmasat... |
|
| Id.: #71405 | Felhasználó: FiM | Dátum: 2009-08-26 14:21:19 | |
| Erika, te is hozzászóltál... |
|
| Id.: #71394 | Felhasználó: potó | Dátum: 2009-08-26 13:45:52 | |
| Milyen gáz?Ha jól tudom,nem bizonyított:-) |
|
| Id.: #71382 | Felhasználó: Bató Erika | Dátum: 2009-08-26 12:23:29 | |
| Ez úgy, ahogy van; hozzászólásokkal együtt: GÁÁÁZ!!! |
|
| Id.: #71372 | Felhasználó: FiM | Dátum: 2009-08-26 11:19:29 | |
| Panti, örülök, hogy vannak még ilyen felfogású emberek, mint Te:) Mr egy-két, egyetértek. Pedig nálam az ritkán fordul elő... :p |
|
| Id.: #71369 | Felhasználó: FiM | Dátum: 2009-08-26 11:05:22 | |
| Pont:) |
|
| Id.: #71054 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-24 16:56:08 | |
| én ezt már szinte semmivel sem tudom kiegészíteni :) |
|
| Id.: #71053 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2009-08-24 16:39:40 | |
| Egy PONT mindenképpen jár, minimum! |
|
| Id.: #70152 | Felhasználó: cs.ida | Dátum: 2009-08-20 14:54:34 | |
| Egyetértek Baranyiné-val!Amúgy én ezt már rögtön az elején megírtam!:)) |
|
| Id.: #70146 | Felhasználó: Baranyainé | Dátum: 2009-08-20 14:38:58 | |
| Köszönet jár a szavaidért, mely a művészet, alkotás szabadsága mellett szólnak! |
|
| Id.: #70144 | Felhasználó: Mr egy-két | Dátum: 2009-08-20 14:36:09 | |
mr egy két őszinte -- mégha nem is jó fej...de köszönöm.. sok dolgot láttam e téren,,, a törit is kenem vágom..velem elfogultan nem lehet vitatkozni..gyerekként látom a dolgokat...de ez tudjuk..tiszta látás, |
|
| Id.: #70140 | Felhasználó: Baranyainé | Dátum: 2009-08-20 14:17:36 | |
| Én meg azt mondom Nektek, hogy Mr. egy-két egy JÓ FEJ!!! |
|
| Id.: #70139 | Felhasználó: Mr egy-két | Dátum: 2009-08-20 14:14:57 | |
jah,,és mielőtt valaki leraszistázik... 3 afrikaial és 4 jamaikaival dolgozom egy helyen.. és nagyon birom őket.... |
|
| Id.: #70138 | Felhasználó: Mr egy-két | Dátum: 2009-08-20 14:10:40 | |
Olvastam itt a hozzászólásokat..kedves Alem..hát,,te nem merted volna felrakni..de hagyjuk.szerintem meg meg sem mernéd festeni...ez csak történelem..hány osztályteremben lógott nálunk Sztálin,,,Lenin...hitlerhez képest,,tudjuk szentek voltak..de azé a 5 milió kiéhezett ukrán hulla,,szerintem van olyan mint hitler pályafutása.. nem értem mért kel a müvészetben politizálni,,,szerintem ez piti,,,és hatásvadász..igy elmonodm...én festettem minimum 6 hitler portrét...na kiknek?természetesen megrendelésre zsidó régiségkereskedőknek..mert eladják,,,. mit gondoltok..a motoros találkozón kapható horogkeresztes zászlót..és ehez hasonló kitüzőket hol gyártják? természetesen izraelben.. és szerintem ez mindent megmagyarázz.. nem értem mi köze ennek a portrénak a holokauszthoz? ez nevetséges...nem a kis gábor által felhuzott vonalak irtottak ki 4 milió embert...nevetséges menyire támadják itt Gábort vagy Pántit...a semmiért..a vonalakért..anyira szánalmas...hogy egyesek képtelenek felfogni hogy a müvészett a szabadságról szól..itt bármit lehet..lehet a parlamentben nem hitlererezhetsz,...szerintem elég ha az életben vagyunk rabszolgák..nehogy rab legyek már ha ceruza van a kezemben.. |
|
| Id.: #68845 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2009-08-15 12:32:18 | |
| Ez is mutatja, hozzászólni valamihez csak akkor érdemes ha rendelkezünk némi ismeret anyaggal. Szomorú, hogy a kutatások már maguk is megbélyegzettek, pedig biztosan mindenki számára jót tenne. Több figyelmet, megértést és türelmet kívánok! |
|
| Id.: #68804 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-15 02:10:50 | |
| Minden hozzászólást szívesen olvasok(olvasunk)! |
|
| Id.: #68723 | Felhasználó: P. Horváth Zsuzsi | Dátum: 2009-08-14 18:43:37 | |
Köszönöm a linkeket. Beleolvastam az ajánlott írásokba, bár idő hiányában még nem sikerült mindenen átrágni magam. Nem tudtam, hogy ennek a gondolatkörnek ekkora hátországa és irodalma van. Különösen a Kis Tamás által ajánlott anyag elgondolkodtató. Panti cikk ajánlatát is elolvastam, csak az a baj, hogy az a honlap, amelyen szerepel számomra szellemiségében, stílusában elfogadhatatlan. Elgondolkodtató a történelem hamisítás felvetése. Elképzelhető, hogy nem minden úgy történt, ahogyan azt az iskolában tanítják. A történelem végül is általában a győztesek nézőpontjából íródik. Mint tudjuk, már a fáraók idejében megtörtént, hogy az utód fáraó elődjének minden nyomát megpróbálta eltüntetni, még a nevét is kitörölte az ábrázolásokból. Vagy, ha csak az én életemet vesszük, amikor iskolás voltam 56-ról még mint ellenforradalomról tanítottak, ma pedig mindenki forradalomról beszél. Azt hiszem átlagemberként soha nem fogom tudni kideríteni a holokausztról a teljes igazságot. Úgy gondolom Pantit elhamarkodottan ítéltem meg. Most már értem, hogy miért írta azt, amit írt. A postafiókomra küldött két levele alapján egy a világra nyitott, a dolgokat megkérdőjelező, válaszokat kereső ember lehet. Mindennek ellenére azt továbbra is fenntartom, hogy Hitler semmilyen tekintetben nem lehet pozitív történelmi figura. Igenis bűn embereket faji, vallási hovatartozásuk alapján megbélyegezni (sárga csillag), gettókba, táborokba zárni és ott, ha esetleg nem is pont úgy, ahogy tanultuk sokuk halálát okozni. Beleolvastam a Mein Kampf-ba is. Amit ott ír a magasabb és az alacsonyabb rendű fajokról az elborzasztó. Sajnos ennek a fajelméletnek a mai napig is érezzük a negatív hatását. Hiszem, hogy minden ember egyenlő és az, hogy ki milyen értékű ember az nem attól függ, hogy milyen népcsoportból származik, hanem attól hogy mit tesz és mit nem tesz. Végezetül még annyit szeretnék mondani, hogy főleg a mai világban, amikor a technikai eszközök és a média segítségével szinte mindent el tudnak hitetni velünk végső soron az ember csak arra a mindenkiben létező legbelső "iránytűre" hallgathat, ami azért elég biztosan megmutatja hogy mi a jó és mi a rossz. Elnézést, hogy ilyen hosszúra nyúlt a hozzászólásom. |
|
| Id.: #68722 | Felhasználó: P. Horváth Zsuzsi | Dátum: 2009-08-14 18:43:27 | |
|
|
| Id.: #68260 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-13 11:24:07 | |
| Köszi, átolvastam érdekes volt. |
|
| Id.: #68212 | Felhasználó: newjersey | Dátum: 2009-08-12 23:51:42 | |
http://radioislam.org/hu.htm#10
|
|
| Id.: #68124 | Felhasználó: P. Horváth Zsuzsi | Dátum: 2009-08-12 17:24:47 | |
| Jó, akkor ne beszéljünk a levegőbe. Kedves Panti! Ha kaphatnék egy-két linket a 60-as évekbeli kutatásokról, vagy valami irodalom ajánlatot, ami a nem teljesen kivitelezhető holokausztról szól. Szeretnék utánaolvasni a másik oldal érveinek is, ugyanis én egész eddigi életemben csak a holokauszt megtörténtéről olvastam könyveket, láttam filmeket, anyám gyerekkorában látta, ahogy hosszú sorokban hajtották a zsidókat. De tényleg, őszintén kíváncsi vagyok. |
|
| Id.: #68118 | Felhasználó: potó | Dátum: 2009-08-12 16:57:57 | |
| Ez egy igen értelmetlen vita,mert amig az egyik oldal állításait kötelező az egész világnak elfogadnia,csak mert ők mondják,addig a másik fél(akát egyszerű ember,tudós,történész,stb)nem vitázhat,mert egyszerűen lecsukják.A bizonyítékok meg senkit nem érdekelnek,mert bizonyítják az ellenkezőjét. |
|
| Id.: #68054 | Felhasználó: törölt010 | Dátum: 2009-08-12 13:09:15 | |
| Kössz Toldi! Tudom én vagyok a buta bunkó rasszista fasiszta. Lefikázni mindig a legkönnyebb, azt mindenki tud. Meg a háttérből szurkálni, de vitázni senki nem. Rohadtul unom már, ha valaki megpróbál valamit megmagyarázni, azt a végén elintézik két mondtaban, jól lehülyézik, aztán csocsesz. Szerintem inkább a ti gyenge érveitek mutatnak szegénységet és beszűkült látásmódot! A véleményedtől független, azért te is figyelemmel kíséred ennek a kis rajzocskának a sorsát. Ha én szegény vagyok értelmi téren biztos az teszi, hogy csak egy magyar goj vagyok, te meg csak egy állszenteskedő vagy, akár a többi háttérbólogató. Én meg ehhez gratulálok! Ha valaki nem áll be a nyalók sorába mindjárt rasszista, jellemző. Gratulálok! |
|
| Id.: #68052 | Felhasználó: toldi | Dátum: 2009-08-12 12:49:43 | |
Ez a szösszenet elég komoly szegénységi bizonyítvány, nem beszélve a bólogató "művészúrról". Nem ide való ez a vita, ráadásul ez a rajzocska tizedennyi figyelmet sem érdemel mert még csak nem is jó. |
|
| Id.: #68047 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-12 11:33:58 | |
| Hű, ez aztán velős értékelés volt, minden szavával egyet értek. |
|
| Id.: #68043 | Felhasználó: törölt010 | Dátum: 2009-08-12 11:07:23 | |
Tisztelt P. Horváth Zsuzsi sajnálom, ha a véleménnyemmel felkavartam a lelki világát! Ha ezt egyáltalán lehetne az én véleményemnek nevezni. Mert amit mondtam nem én találtam ám ki, hanem szakemberek vizsgálták a 60-as években a holokauszt megvalósítási lehetőségeit, és arra jutottak, hogy nem teljesen kivitelezhető. A felvételekről meg annyit, hogy azokról már rég kiderült, hogy a KGB csinálta őket. A megélők véleménye meg az utolsó a bizonyítékok sorában. Ahogy egy tárgyaláson is, mindig a tárgyi bizonyítékok az elsődlegesek, és erre vonatkozólag nincs semmi állítólag. Az meg hogy a tömegmédia mit közvetít az embereknek az meg megint más kérdés. Azt hitetnek el az emberekkel, amit nem akarnak. Mint az ötvenes évek ominózus rádiós esete is bizonyította, amikor egy színdarab keretében a sok birka azt hitte, hogy a Földet megtámadták a marslakók és kitört a hisztéria. Vajon mennyi alapot adhat ma az ember a hírek valószerűségének, ha mondjuk az a legfontosabb hír a világban, hogy ki fingta el magát ámerikában. Tény, hogy bárkiből csinálnak mártírt vagy antikrisztust, és aki befolyásos pozícióból próbálja ébreszteni az emberiséget egy pillanat alatt valami különös baleset éri. Csak azt nem értem miért kell minden évben 10* siratni a holokauszt áldozatait, ahelyett hogy értelmes dolgokra használnák a média eszközeit, mint hogy mit tegyél a környezetedért, vagy akár az embertársaidért? De folytathatnám a példák sorát napestig a nézeteim mellett. Nem azért vagyok ilyen véleményen, mert rásszistáfásisztá vagyok. Meg mert utálok minden népet a földön. Humanista vagyok, a nézeteim meg azért alakultak ilyenre, mert unom a siratást, meg a sok rózsaszín semmitmondó híreket, az érdemi teendők helyett. Sajnálatosan az embereket a pénz vezeti elsődlegesen, másodsorban a média formálja őket. És egy újabb kérdés: Vajon ki is vezeti mindezeket? Ezt nem hibaként róvom föl nekik, hanem mint felelősöket, ha vállaták ezt a felelősséget, hogy gondozzák a világ pénzpiacát és szemléletét, akkor ne csak a saját malmukra őröljenek, hanem jó lenne igazi humanista tetteket is eszközölniük, nem csak terelni az emberek figyelmét. De elítélem ugyan ilyen módon a cápa és bálnavadászokat is, meg az erdőirtókat is, akik pár fillérért cserében megbonják az egyensúlyt, és mértéktelenül akár az utolsó darabig eltűntetnének mindent, amiből hasznuk van. Túl sok és túl összetett téma ez, hogy itt vesézgessem. Ha az emberek nem akarnak gondolkodni, és utánanézni a dolgoknak, logikusan értékelni a részleteket, pár érvvel úgysem lehet őket átformálni. Még annyit a végére, ha legközelebb mobiltelefonálsz, gondolj hitlerre, akinek elítélendő fasiszta világa kifejlesztette a rakétát, és akinek szakemberei később amerikában és oroszországban olyan szintre segítették az űrrakétákat, hogy kellő alapot biztosítottak a műholdak fellövésére, amik ma irányítják a mobilforgalmad, vagy a televíziós csatornáidat. Üdvözlettel egy rásszistáfásisztá humanista! |
|
| Id.: #67745 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-10 17:50:17 | |
| Én azzal nem értek egyet, hogy az uralma alatt tett rémségek semmissé tették a tetteit....de ebbe ne menjünk bele,sztem nem erre való az oldal. |
|
| Id.: #67743 | Felhasználó: P. Horváth Zsuzsi | Dátum: 2009-08-10 17:33:09 | |
Ha nem derült volna ki eléggé világosan a hozzászólásomból, akkor most kihangsúlyozom: semmilyen népirtással nem értek egyet. Legyenek azok zsidók, palesztinok, ugandaiak, vagy bármely népcsoport a világon. Nincs joga egyik népnek sem ideológiát gyártani a másik kiirtásához. Panti hozzászólásában engem a "kitalált néhány millió áldozat" megfogalmazás ütött szíven. Nincs azzal bajom, hogy egy portré készült Hitlerről, de pozitív példaként nem tudom őt elfogadni, ahogy Sztálint sem tudnám. Ha tett is bármi jót, azokat az uralma alatt történt rémségek semmissé tették. Úgy gondolom jobb lett volna a világnak, ha inkább festőművészként fut be karriert, hiszen annak még tehetséges is volt. |
|
| Id.: #67687 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2009-08-10 12:27:02 | |
Nálunk annyi az Anti, hogy mindenkit Tóninak fogok becézni.
Röhej! |
|
| Id.: #67685 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-10 12:19:45 | |
| Még annyit, ha készítek egy sztálin portrét, az mennyi odafigyelést fog kapni? Azt a képet rossz szájízzel fogják nézni? Na azt nem hiszem... |
|
| Id.: #67683 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-10 12:17:26 | |
| potó, látod, ma már ez a trendi...nem lehet úgy tenni valamit,hogy ne legyen ráhúzva a holokauszttagadó és fasiszta jelző. De csak ez a téma vált ki ilyen reakciót? Pl tényleg, a palesztin holokauszt, vagy a kommunista diktatúra az semmi? |
|
| Id.: #67682 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-10 12:15:01 | |
| Kacszang köszönöm a pontot és a tetszésedet :) |
|
| Id.: #67672 | Felhasználó: potó | Dátum: 2009-08-10 11:31:12 | |
| Még annyit Zsuzsi?Nézd meg a Palesztin holokauszt című képem(nem önreklám:)Kíváncsi vagyok azt elismered,vagy tagadod.Ja és ,hogy az is felháborít ennyire,vagy,csak smafu? |
|
| Id.: #67669 | Felhasználó: potó | Dátum: 2009-08-10 11:25:56 | |
| Zsuzsi,azért ne fasisztázzuk már le a másikat egyfolytában.Ez a legújabb sikk ebben az országban? |
|
| Id.: #67663 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2009-08-10 11:11:25 | |
| Huh, de unalmas már! |
|
| Id.: #67630 | Felhasználó: P. Horváth Zsuzsi | Dátum: 2009-08-10 07:03:50 | |
Panti 67118-as bejegyzésére szeretnék reagálni.
Szerintem ez nem más, mit nyílt holokauszt tagadás. Fényképek, filmek készültek, könyvek íródtak a holokausztról, a hajdani haláltáborok múzeumként működnek, túlélők mesélik, mesélték el, hogy milyen borzalmak történtek. Ennek ellenére több, mint 60 évvel az események után vannak emberek, akik megteszik azt, hogy egy szóval, egy mozdulattal az egészet hazugságnak nyilvánítják. Hogy lehetséges ez? Akármilyen válságos helyzetet élünk át, a fasiszta diktatúra, egy népcsoport bűnbakká kikiáltása nem lehet megoldás. |
|
| Id.: #67620 | Felhasználó: Kacszang | Dátum: 2009-08-10 03:54:25 | |
| Érdekes és nálam is pontos portré lett ez az arc....illetve több annál... hmm, mindenkinek mást mond, de a kép lép...és a pontok, azok pontok. Azért a többi portréd is izgalmas :) Üdv. I. |
|
| Id.: #67618 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-10 02:07:27 | |
| Pontosan. Bár én szívesen elfogadnék egy olyan festményt a falamon :) |
|
| Id.: #67522 | Felhasználó: merotey | Dátum: 2009-08-09 18:28:57 | |
| Ma kint voltam az Ecserin(bolha piac),és egy kb.60-szor 80-as olajjal festett,egyenruhás Adolf nézet rám a sorok között.Erről ennyit.Szerintem bármit festhetsz,ez a festői (költői)szabadság.Ez akár gyakorlásnak is tekinthető. |
|
| Id.: #67450 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-09 10:55:04 | |
| Köszönöm harold, ezt én sem tudtam :) |
|
| Id.: #67447 | Felhasználó: harold | Dátum: 2009-08-09 10:48:12 | |
| kedves Melinda az eredeti neve, Sir CharlesSpencer Chaplin a művész neve volt Charlie Chaplin, én is két napja tudtam meg mert rákerestem a nevére at interneten |
|
| Id.: #67382 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-09 00:07:28 | |
| Na erre se kapok már választ ... |
|
| Id.: #67322 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-08 19:16:11 | |
| Nem látom okát,hogy magamba szálljak,kérlek,ha megmagyaráznád hogy miért is .. |
|
| Id.: #67316 | Felhasználó: portiksandor | Dátum: 2009-08-08 18:41:11 | |
| Gábor, mindanyiunk dolgán könyitenél ha lerántanád a leplet a nagy müvedről és kimernéd mondani, hogy valóban a TE önarcképed csodálhatjuk .Valahogy ezt kivánná az oldal iránti lojalitás meg a magyar becsület. Ha meg nem igy van akkor szállj magadba. |
|
| Id.: #67301 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-08 16:06:47 | |
| Érdekes,még mindig nem kaptam figyelmeztetést: ) |
|
| Id.: #67274 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-08 10:46:27 | |
| Nem rossz gondolat :) |
|
| Id.: #67273 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2009-08-08 10:44:43 | |
Fordított a sorrend. az Úr (Urak - mindegy) hasonlít Rá, némi filmes segítséggel, - szerintem. |
|
| Id.: #67264 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-08 09:54:29 | |
| Charlie-ra nem hasonlít,csak Charles-ra :) |
|
| Id.: #67255 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-08 07:26:41 | |
| Charlie és nem Charles.. |
|
| Id.: #67237 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-08 02:11:32 | |
| Kis Gábor,köszönöm. |
|
| Id.: #67235 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-08 01:24:21 | |
| Igen Charles Chaplin, reméltem hogy felismerhető. |
|
| Id.: #67212 | Felhasználó: Kis Gábor | Dátum: 2009-08-07 22:31:43 | |
| Kimondottan jó ezzel a háttérrel. |
|
| Id.: #67199 | Felhasználó: harold | Dátum: 2009-08-07 21:15:26 | |
| kii ez Charles Chaplin? |
|
| Id.: #67147 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 16:45:27 | |
| nyugodtan. Ez egyébként vegytiszta grafit, sima lapra :D |
|
| Id.: #67146 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 16:42:36 | |
| Akkor jól átvágott a telcsid.. :-) én meg a pasztellszínekről hadoválok.. akkor vegyes technika, ha a digitális színezést is nézzük... na jó, nem kuruttyolok annyit.. |
|
| Id.: #67144 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 16:38:52 | |
igen
|
|
| Id.: #67142 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 16:34:40 | |
| Akkor eredetiben fehér az alap..? |
|
| Id.: #67141 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 16:34:12 | |
| azt helyett az* |
|
| Id.: #67139 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 16:32:58 | |
| Hogy a háttér színét? Azt a természet megodotta :D Valami gáz volt a fényekkel, telóval fényképeztem,azt túl sötét lett, aztán photoshopban a fényeket kiegyenlítettem és ez lett a végeredménye...bocsi a képminőségért. |
|
| Id.: #67138 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 16:30:22 | |
| A háttér színét mivel csináltad? A babaszínek határozottan tompítják a téma kevélységét.. Szerintem találó. :-) |
|
| Id.: #67136 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 16:22:01 | |
| Köszönöm szépen :) |
|
| Id.: #67135 | Felhasználó: palmor | Dátum: 2009-08-07 16:21:02 | |
| Pontozlak, mert témát adtál...... egy tájképen nem lehet csacsogni.. |
|
| Id.: #67134 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 16:19:56 | |
| hmm nem is tudom, a fejembe szállt a dicsőség :DDDDD |
|
| Id.: #67133 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 16:18:37 | |
| A legnézettebb lesz.. de azért maradj a lányportréknál.. :-D |
|
| Id.: #67132 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 16:10:42 | |
| Én is, köszönöm a pontot! |
|
| Id.: #67131 | Felhasználó: potó | Dátum: 2009-08-07 16:09:30 | |
| Kíváncsian várom a kép sorsát.Amúgy pont érte. |
|
| Id.: #67128 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 15:56:44 | |
| Szép kis érdeklődés van :) |
|
| Id.: #67126 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 15:07:27 | |
na most már nem is a témát utáljuk, hanem én kis személyemet... én azért nem köszönök neki semmit tisztelt PanTi. A jelenlegi problémák engemet is sújtanak, de ha arról témáznék, akkor vizesre bőghetném még a honlapot is, pedig ahhoz már tehetség kell. én inkább elviccelgetek. Örülök, hogy elbeszélgethetek veletek, mert már nem volt kivel... |
|
| Id.: #67125 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 15:05:15 | |
| Én most megyek pokerezek egy órát kb, aztán hozzászólok még én is,ha lesz mihez :) Minden jót! |
|
| Id.: #67124 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 15:04:09 | |
| Egyébként máskor is meg akartam rajzolni,mert nagyon sokat olvastam és olvasok a témában, de valahogy csak most jött össze. Talán jobban is fog máskor sikerülni,ha kicsit odafigyelek (nem fenyegetés :D ) |
|
| Id.: #67123 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 15:03:54 | |
| A bogarat nagyon kitalálta az bizti, nekem 3 volt.. :-)) persze kellett hozzá Porsche szaktudása is.. Ha már a jó oldalát is nézzük.. |
|
| Id.: #67122 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 15:03:38 | |
az alkotóval semmi baj. ez jött a kezére. ennyi. hát igen, ez a bácsi festő volt és nagy keresztény...aztán valami megfordult. |
|
| Id.: #67121 | Felhasználó: törölt010 | Dátum: 2009-08-07 15:03:00 | |
| A filozófiát azért nem akartam feszegetni, mert arról egy könyvet lehetne ide írni, az öreg és birodalma filozófiai nézeteiről, meg azok eredetéről. |
|
| Id.: #67120 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 15:01:58 | |
| Köszönöm PanTi,hogy ilyen jól megfogtad és megfogalmaztad, teljesen egyet értek veled! |
|
| Id.: #67119 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 15:01:10 | |
Szóval így is elég buggyant vagyok egyesek szerint :-)) A könyvek biztos róla szólnak, azért.. |
|
| Id.: #67118 | Felhasználó: törölt010 | Dátum: 2009-08-07 15:00:26 | |
ez az ember többet tett a világért, mint sok liberális gondolkodású ma élő a nagy liberalizmusnak, és szabadgazdaságnak, ami valójában egy kapitalista világdiktatúra, mint az köztudott, még csak most kezdődnek az igazi károkozásai, mint természetileg, mint humán téren, ami nem kitalált néhány millió áldozattal fog járni, hanem valódi néhány milliárddal csak nézz körül, elég ha a természetet szemügyre veszed a "kis" kezdeti viharokat, és szélsőségeket. Ez mindössze néhány év tendenciája, de mi lesz mondjuk két évtized viszonylatában? Milyen gyorsulási ütemet fog elérni? Nem képzelt és besulykolt sérelmeken kéne keseregni, hanem valós jelenbeli problémákkal. Számos ma is használt dolgot köszönhetsz kedves Melinda ennek a "haszontalan" embernek! |
|
| Id.: #67117 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 15:00:15 | |
| filozófia: társadalom és gondolkozás általános törvényeivel is foglalkozik. mivel mi is elemezgetjük az alkotások gondolatvilágát, társadalomra gyakorolt hatását, és még sorolhatnám, mi mindenről esett itt szó, így tehát nem úgy vág ide a filozófia, mint a csokipudingra a tükörtojás |
|
| Id.: #67116 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 14:59:19 | |
| Azért ő is festőként kezdte (látképek) aztán nagyon elvonatkoztatott ettől.. én ezért nem csinálok sok látképet. :-D |
|
| Id.: #67115 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 14:58:24 | |
Evelino, köszönöm a tanácsokat,ezt is megfogadom :D Egyébként azzal vitatkoznék,hogy semmi haszna nem volt az életben, mert ez azért elég merész kijelentés, de nem akarok belemenni ebbe... hogy nem lenne illő kitenni ezt a rajzot, azzal szintén vitatkoznék,akkor ne jelenjen meg könyvek borítóján sem,mert ugye polgárpukkasztó... |
|
| Id.: #67114 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 14:56:31 | |
Ladenre emlékszem.. nos, majd aki hivatott eldönteni megteszi, hogy mely személyről készült portré maradhat fenn.. de ez gondolom nem az alkotójának szól.. inkább a témát érinti.. Szerintem esténként inkább női aktokat rajzolj Gábor, :-)) az mindenkinek tetszik..:-) és az álmaiddal sem lesz gond.. :-DD ezt sem bíírtam kihagyni.. |
|
| Id.: #67113 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 14:54:04 | |
| ez a fickó semmire nem volt jó az életben, de annyi haszna van, hogy van kit utálni, meg összehozza ide ezt a sok művészembert egy közösségi fikázás erejéig :) |
|
| Id.: #67112 | Felhasználó: törölt010 | Dátum: 2009-08-07 14:53:01 | |
| Filozófia? Mi köze is van ennek ehhez a témához kedves Melinda? |
|
| Id.: #67111 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 14:52:45 | |
| de jó ez a honlap :) |
|
| Id.: #67109 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 14:51:38 | |
| filozofáljunk esetleg??? |
|
| Id.: #67108 | Felhasználó: törölt010 | Dátum: 2009-08-07 14:51:07 | |
| Nekem nincs vele bajom, raktam már fel onkle bin-t is ide korábban. Mondanom sem kell annak sem volt nagy tetszése, pedig arra is csak ráhúzták a vizeslepedőt, mint az öregre. |
|
| Id.: #67107 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 14:51:04 | |
| Mátyás király sem volt olyan igazságos. Annyi, hogy az ő mocskos dolgaira raktak egy kis púdert... Minden uralkodónak voltak "érdekes dolgai" |
|
| Id.: #67106 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 14:50:36 | |
| A kép nem úgy készült,hogy ez valami komoly mű lesz, csak esti pár perces elfoglaltság, tudom hogy tele van hibával :) Persze megfogadom a tanácsokat. |
|
| Id.: #67105 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 14:49:32 | |
| meg a szemöldök elmélet is jöhetne... |
|
| Id.: #67104 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 14:48:47 | |
| Köszönöm a véleményedet PanTi és persze Evelino. Igyekszem a hibáimra odafigyelni máskor jobban. Nem értek egyet azzal,hogy ezt a képet le kéne venni,vagy hogy szólni fognak érte, figyelmeztetést fogok kapni. Ő is csak egy történelmi személy, mint pl Mátyás király és még sokan mások. |
|
| Id.: #67103 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 14:48:35 | |
| amúgy :) |
|
| Id.: #67102 | Felhasználó: törölt010 | Dátum: 2009-08-07 14:48:17 | |
| A macis elméletet a múltkor láttam egy dokufilmben, amiben a macik fejlődését taglalták. A korai macik készültek közeli szemekkel, meg a gagyik :D Az orig teddy a leírtak alapján készül, mint a puttok is a reneszánsz korban. De a macikat csak kitérőnek szántam, egyébként meg van pár kép az öregről a gépemen, amivel összevetettem. Nem véletlen hasraütés szerűen írtam, amit írtam. ;) De nem akarok jobban belemenni, és nem sértésnek szántam, csak a meglátásom volt. Lenne még más is, de nem akartam folytatni. |
|
| Id.: #67101 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 14:47:50 | |
na azért nem a "nem mondjuk ki a nevét" rajongók írnak ide... a téma bár nem fennkölt, de azért szeretünk felháborodni, nem. aztán meg kicsit elpoénkodni feszültségoldásképpen. az én játékaim sem szoktak engem terrorizálni.. meg én se vagyok a homlokom miatt gyilkos :) |
|
| Id.: #67097 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 14:42:30 | |
| Panti dr, az én macijaimnak (most megnéztem) mindnek közel ülő szemei vannak.. akkor azok maffiózómacik..? Ezzel nem értek egyet, szerintem éppen így jók.. a képnél sem tűnt ez fel ez az elmélet.. |
|
| Id.: #67091 | Felhasználó: törölt010 | Dátum: 2009-08-07 14:31:47 | |
| Hát ha már így megszólítottatok akkor elmondom, hogy volt egy pontom a 209-ből az öregre. :D, ami a témát illette, nem a technikai megoldásokat, és eltéréseket. Ha a szakmai részét nézem kicsit zavar, hogy a szemei távolinak tűnnek egymástól, ami az ő esetében azért sem igaz, mert az bizalmat sugall az emberi tudatba. A távol eső szemek, magas homlok. Pl a macikat is azért csinálják távol eső nagy szemekkel, magas homlokkal. A puttókról nem is beszélve. A szája is kissé szélesnek tűnik első blikkre. Na nem akarok jobban belemenni. Egyébként nem akartam hozzá szólni. Inkább azon kellene csodálkoznod Ev., hogy az ellenzők részéről nem érkezett még reakció. Ja, hogy azok lehet inkább az üzemeltetőnek írnak? Ne csodálkozz Gábor, ha kapsz pár felszólítást az üzemeltetőktől. Szerintem nem is lesz fenn sokáig. :) Nekem minden esetre semmi bajom magával a témával, talán mert kicsit többet olvasok róla, mint az átlag. |
|
| Id.: #67082 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 14:17:10 | |
| hm, akkor azt hiszem,hogy bocsánatot kell kérnem, bocsánat. |
|
| Id.: #67080 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 14:16:13 | |
| meglehet |
|
| Id.: #67078 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 14:13:41 | |
| jólvanna, csak akartam egy kis színt vinni még a beszélgetésbe. Mindjárt az lesz,hogy ez a kijelentésem is felkavarja a port :D |
|
| Id.: #67073 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 14:08:52 | |
| Tehetséges???? Apám. Jó hogy elismered :) |
|
| Id.: #67072 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 14:08:13 | |
| ez 2H-s gyilkosság? a mindenit... az kemény. tényleg kényelmesebb puhább anyaggal dolgozni. a művészetben az jobb. én a szenet nem kedveltem annyira, mert nyakig olyan voltam. a conté pitt viszont bejött |
|
| Id.: #67071 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 14:07:35 | |
| Megnéztem pár képét , nagyon tehetséges, majdnem annyira mint én :D Bocsánat ezért a rossz humorért :) |
|
| Id.: #67070 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 14:03:48 | |
| Rendben,most rá is keresek. |
|
| Id.: #67069 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 14:03:21 | |
| Nem próbáltam még a szenet,majd ki fogom. Na akkor elmesélem a teljes történetet, illetve a szakáll-szindrómát. Tegnap abbahagytam az utolsó sessionomet a neten(poker) és lefeküdtem az ágyba. Rámjötta rajzolhatnék, fogtam egy 2H-s ceruzát, és azzal az egyel "megalkottam". Kb ennyi , köszönöm a figyelmet :) |
|
| Id.: #67067 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 14:02:02 | |
| ha beírod egy keresőbe, képekre keresve, talán meglátod, mire gondolok |
|
| Id.: #67066 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 14:01:20 | |
| szóval ideje lefojtani a tábortüzet, és szenet gyűjtögetni :) |
|
| Id.: #67065 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 14:00:42 | |
| Andy Warhol? Bocsánat a tudatlanságért,nem vagyok jártas a művészetekben :) |
|
| Id.: #67064 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 14:00:32 | |
| A szenet próbáld ki, ha még nem próbikáltad, azzal a sötétebb részeket is könnyen lehet érzékeltetni.. (szakállszindróma) |
|
| Id.: #67063 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 14:00:09 | |
| :DDD |
|
| Id.: #67062 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 13:59:45 | |
| Zárásul: NA KÖLLÖTT! |
|
| Id.: #67060 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:58:10 | |
| Ezt szépen megfogalmaztad :) Csak nem látod a jövőt?:D |
|
| Id.: #67061 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 13:58:10 | |
azért a legfrissebb hozzászólások menü sem semmi.
Andy Warhol hangulat. csak itt nem a Marilyn.. |
|
| Id.: #67058 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 13:56:13 | |
mindjárt összejön egy könyvre való anyag :) Aztán meg majd a kirakatok előtt is nagyítóval akarnak szaladgálni az emberek, majd a végén már nem látnak a nagyítóba nézéstől, és beesnek a kirakaton, ráöntik a kávét a címlapra (ez a kép) és akkor már leshetik, hogy van-e szakálla vagy nincs. :))) |
|
| Id.: #67057 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:53:03 | |
| Amíg önfeledtem irogatunk,közben firkálgatok,majd azt is közszemlére teszem...az már nem lesz polgárpukkasztó(ha ezt egyáltalán lehet annak nevezni). |
|
| Id.: #67055 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:51:45 | |
| Most,hogy leírtad, sztem hamarosan megjelenik :) |
|
| Id.: #67054 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 13:51:07 | |
| Csodálkozok hogy Panti csendben van.... ?? |
|
| Id.: #67053 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:50:43 | |
| rabbi,ez jó :D |
|
| Id.: #67052 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:49:58 | |
| Na most teljesen összezavartál :D |
|
| Id.: #67049 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 13:48:56 | |
| Nagyító sem kell..mediterrán típus vagyok.. na annyira azért nem.. :-D |
|
| Id.: #67048 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:48:16 | |
| Ida, köszönöm szépen ismét, én örülök a legjobban,hogy elnyerte a tetszésedet :) |
|
| Id.: #67047 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 13:47:31 | |
| Már nincs, leesett :-)) tényleg jó és eltalált grafika. |
|
| Id.: #67046 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:47:16 | |
Evelino, kedvességed határatalan :D Alem, lehet ha nagyító alá vennénk,meglepődnénk! (Evelino,ezt meg én nem hagyhattam ki :P ) Szerintem annyira nem kavartuk fel a port MÉG, reklámfogásnak valóban nem utolsó :) |
|
| Id.: #67044 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 13:45:13 | |
| ez is egyfajta reklámfogás :) |
|
| Id.: #67043 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 13:44:53 | |
| Sikerült felkavarni a népet :) |
|
| Id.: #67042 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 13:44:20 | |
És legalább EVELINO-nak se bajsza, se szakálla nincsen. Álla van :) :P Mekkora a por! :) |
|
| Id.: #67041 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 13:43:59 | |
| Rendben, nem akarok bele vau-vaúzni csak azért én a te helyedben esti programnak jobbat is találtam volna, már csak a szép álmok miatt is.. :-) bocsi, ezt nem bírtam kihagyni... :-D |
|
| Id.: #67039 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:37:09 | |
| FEKETESÉG* |
|
| Id.: #67038 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:36:41 | |
| nem szeretném,hogy karikatúrának tűnjön:) Akkor nyomatékosítom, hogy NEM KARIKATÚRA, A SZAKÁLLNAK HITT FEKETESÉK PEDIG EGY ELRONTOTT ÁRNYÉK!!! :D |
|
| Id.: #67037 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 13:34:58 | |
Mondjuk engem :-D én nem vagyok ennyire közismert, és diktátor sem.. :-) A szakállra rá lehet fogni hogy karikatúra, és máris nincs akkora éle a dolognak..:-) |
|
| Id.: #67035 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:33:35 | |
Kedves ida,köszönöm a pontot és a gratulációt :) Evelino, igyekszem kevésbé unszimpatikus figurát választani...kíváncsi vagyok, hogy mennyire fog sikerülni :D :D |
|
| Id.: #67034 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 13:32:00 | |
Máskor "pozitívabb" történelmi személyiséget válassz modellnek.. :-D ez csak javaslat :-)) |
|
| Id.: #67032 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:29:11 | |
| Hm,most már én is azt hiszem, hogy ki fognak akadni, de minden csak hozzáállás kérdése :) Köszönöm szépen a pontot :) |
|
| Id.: #67031 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 13:24:06 | |
Azt hiszem sokan ki fognak rád akadni, de azért én merészkedek a merész témaválasztásért és az eltalált karakterért 1 pontot adni.. :-D
|
|
| Id.: #67030 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:19:09 | |
| igen,nekem is szakállasnak tűnt miután befejeztem... |
|
| Id.: #67029 | Felhasználó: Evelino | Dátum: 2009-08-07 13:14:01 | |
Közismert karakter, így cím sem kell.. el van találva a portré, bár tényleg lehet hogy nem sokan tennék ki a falra... Az áll alatti rész ha satírozva lenne, jobban tűnne árnyéknak, így olyan szakállas egy picit..
|
|
| Id.: #67028 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:10:50 | |
| semmi baj, nem veszem kötözködésnek. értem én hogy nem szeretik...ehhez volt kedvem tegnap este álmosan, megcsináltam és közszemlére tettem :)megoszlanak a vélemények... |
|
| Id.: #67026 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 13:06:02 | |
mert ő egy nem szimpatikus ember. nem szeretik látni az emberek... témának meg... hát.. te tudod. elnézést, a kötözködésemért...ez sem illik. csak meglepett. ennyi |
|
| Id.: #67024 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 13:03:29 | |
| nem állunk rokoni kapcsolatban. Nem tudom, hogy miért merészség kérdése feltenni... |
|
| Id.: #67023 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 13:02:24 | |
| én nem mertem volna felrakni... hacsak nem ő a nagypapa... |
|
| Id.: #67022 | Felhasználó: SzarvasGabor | Dátum: 2009-08-07 12:58:54 | |
igen?
|
|
| Id.: #67020 | Felhasználó: Alem | Dátum: 2009-08-07 12:57:20 | |
| hát ez?? |
|